divendres, 21 de febrer del 2020



El "Tastet" d'aquesta setmana para per si sola....




 



En breu coneixereu a l'artista!!!

dimecres, 12 de febrer del 2020

Descobrim el talent de la Marta Quintana Arau



Avui descobrirem el talent d'una gran emprenedora, la Marta Quintana Arau, que gràcies a la seva passió per  el marketing ha donat un gir a la seva carrera.

Ens farà una lliçó magistral!







De quina manera et vas introduir en el món del Copywriting?


Va ser d'una forma totalment fortuïta, la veritat.

He de dir que sóc una persona multipotencial. M'agrada fer moltes coses i no tinc cap dificultat en aprendre disciplines noves (sobretot relacionades amb les arts i el món dels negocis).

Fa 2 anys em trobava en un moment en el que necessitava una reinvensió personal i professional, i em vaig topar de front amb el copywriting a través d'un taller online impartit per la Maïder Tomasena.

Recordo que durant les 2 hores que va durar el taller, no vaig parar de prendre apunts. En cada nou concepte que la Maïder explicava em sentia més fascinada i, al finalitzar, ho vaig tenir claríssim, tenia que apuntar-me a la seva escola i aprendre copywriting.

Per qui desconegui aquest concepte... la definició de copywriting ens diu que és una tècnica d'escriptura persuasiva que t'ajuda a donar un valor diferencial en el teu negoci (o marca personal) per aconseguir que un potencial client realizi alguna acció.

- Comprar el producte o servei que estem oferint.
- Subscriure's a una newsletter, un taller online, etc.
- Deixar un comentari.
- Etc

Però per a mi el Copywriting és molt més que aquesta definició.

1. És una forma de conversar amb els teus potencials clients per escrit ( a través de la web, xarxes socials, email marketing), com si ho estiguessis fent cara a cara.

2. És crear una connexió amb el lector, transmetre confiança i saber explicar el teu punt diferencial que et fa únic com a marca i que t'ajudarà a desmarcar-te de la competència.

3. És aquella relació que estableixes mitjançant la comunicació assertiva i efectiva, que farà que finalment el potencial client es decideixi a comprar-te a tu i no a la competència.

Però el que és més important saber és que el copywriting en cap moment és manipulació. Un bon copywriter sempre treballa (o hauria de fer-ho) sota un estricte codi de valors ètics. Per mi tenir això clar és realment important.


Els textos en una pàgina web són clau per a la nostra marca?


No només els textos de la pàgina web són importants, també ho són els textos de les xarxes socials, e-mails, pàgines de venta, anuncis...

Qualsevol via de comunicació d'un negoci és important.

Pensa que un negoci que no comunica no pot arribar mai a donar-se a conèixer. D'aquí surt una frase popular que diu:

" Si no comuniques, no existeixes"

Avui en dia la comunicació és una de les eines més importants per un negoci.

Però ja que em parles de pàgines web vull aprofitar per desmitificar una creença molt estesa. Una web no és una targeta de presentació, una web és el teu millor comercial; treballa per a tu 24 hores al dia, 7 dies a la setmana, 365 dies l'any.

Pensa que cada cop que una persona fa una cerca i troba la teva pàgina web, tens l'oportunitat d'oferir-li el teu producte o el teu servei. Però si el missatge no està ben enfocat i no comunica com ho faries tu quan parles cara a cara amb un potencial client, no és una web efectiva.

La mala comunicació fa que un potencial client marxi de la teva pàgina sense realitzar cap acció. El cost d'oportunitat és molt alt.


Com es crea el valor diferencial?


En realitat el valor diferencial no es crea. Cada un de nosaltres ja tenim els nostres punts diferencials i, per tant, "només" es tracta de buscar què és allò que et fa diferent respecte a la teva competència.

Però m'agrada que em preguntis això perquè el valor diferencial és crucial per una marca personal forta i per tenir un missatge potent que t'ajudi a posicionar-te en el teu sector.

Malauradament a molts dels emprenadors els hi és complicat trobar el seu punt diferencial, però això també em dedico a treballar, mitjançant consultories, aquest tema.

Si no tens un punt diferencial definit, difícilment es pot crear uns bons textes de marca.


Em vas parlar de la influència de la Maïder Tomasena...


Sí! Com ja t'he comentat, la Maïder Tomasena va ser la persona que em va fer descobrir el fascinant món del copy writing, dels negocis online i de les estratègies digitals.

Ella és la pionera en aquesta matèria i és qui va introduir el copywriting en els països hispanoparlants.

La Maïder ha treballat per empreses tant importants com Ikea, Engels & Volkers, entre moltes d'altres. Per mi és un gran referent a seguir.


Les nostres creences ens marquen a l'hora d'emprendre qualsevol projecte?


Absolutament. Les creences poden posar freno de mà que t'impedeix avançar.

Per emprendre és important aprendre una professió i temes de negoci, però a més a més cal treballar a un nivell més intern, l'autoconeixement.


El secret per triomfar a les xarxes...


Què significa triomfar a les xarxes?
M'agradaria parar un moment a reflexionar sobre això perquè crec que hi ha molta confusió.

Triomfar a les xarxes vol dir tenir milers de seguidors? Què vol dir realment triomfar?

El que per un serà un triomf, per un altre no ho serà.

Jo crec que aquí és on entre l'autoconeixement que parlàvem abans. Per tenir un negoci amb futur és imporant basar-se en uns objectius personals i únics. Cada emprenador és diferent i per tant cada estratègia ha de ser diferent.

Per això no només em dedico al copywriting sinó que vaig  un pas més enllà, treballo amb les marques a tenir unes bases del seu negoci ben treballades, una estratègia de comunicació definida i el punt diferencial molt ben enfocat.

Només així un negoci pot crèixer i evolucionar.


La seva pàgina web: www.martaqarau.com

Instagram: @martaqarau














































































































































dilluns, 20 de gener del 2020



Hola a tots!

El Tastet d'aquesta setmana és el d'una dissenyadora de moda que va participar a la Marató de tv3!!!...




En breu la coneixereu!

diumenge, 12 de gener del 2020

Descobrim el talent de la Pamela Nadal




És un honor per a mi donar a conèixer el talent de la gran empresària especialista en lideratge femení, Pamela Nadal.





Com va nèixer la teva passió per la Emprenadoria?

Sempre he sabut que volia tenir la meva pròpia empresa o ser la meva pròpia directora general. No sabia en què ni com, però sabia que algun dia seria empresària.

M'agrada crèixer constantment i superar reptes, però també m'agrada mantenir el meu equilibri personal i guardar temps per a mi i pels meus. De manera que l'emprenadoria és un excel.lent acord per assolir aquest objectiu.

Treballes moltíssim però al mateix temps la satisfacció es triplica i a més ho adaptes al teu estil de vida i no pares de crèixer mai. Tu ets la que poses el límit d'aquest creixement, que és el més meravellós per mi i el meu caràcter.



Què és la Roda de la Vida?

La Roda de la Vida és una eina que es fa servir en el coaching per tal de veure quina és la situació que tens en totes les parcel.les importants de la teva vida. No es tracta de que tot estigui al 100%, sino de trobar l'equilibri dins de totes aquestes parcels.les importants per tu.


La Roda de la Vida es basa en les parcel.les importants de cadascú, ja que tots som diferents i tots tenim prioritats i valors diferents.



Per exemple, pots tenir la parcel.la laboral molt ben coberta però si descuides el teu jo personal, o l'àrea de cura personal o física, o la teva família, segurament no et sentiràs plena, sino que tindràs aquella sensació de buid que tots hem patit en algun moment. De la mateixa manera que si tens molt ben cuidada tota la teva àrea personal però no et sents realitzada a nivell professional et sentiràs frustada. Cadascú ha de trobar el seu propi equilibri.



Has treballat a països com Sant Francisco i Paris...

Sí, he tingut el privilegi de treballar a Sant Francisco, a on vaig anar a estudiar l'anglès i durant un temps vaig poder treballar en una petita empresa de telecomunicacions americana. Després quan vaig decidir tornar, vaig anar a treballar a Barcelona però seguia tenint el "gusanillo" de l'estranger i vaig tenir el privilegi de poder anar a treballar a Paris durant quasi 6 anys. Vaig treballar en dues grans empreses, en el departament internacional a on vaig conèixer i aprendre moltíssim de diferents cultures i diferents maneres de fer.
Va ser una experiència enorme, tant a nivell professional com a personal.


La figura del mentor/a és molt important avui dia?

Amb el món digital, tot està canviant molt ràpidament. Els llocs de treball clàssics s'estàn destruint i ara més que mai, cal adaptar-se al nou paradigme. Les empreses es composaran de persones freelance que aportin un valor real. S'acaba el temps de les nòmines i els treballs de tota la vida.

Cal diferenciar-se i aportar el nostre valor únic. Un mentor, és algú que ja ha passat i ha arribat allà on tu vols arribar.
De manera que treballant amb ell t'ajuda a estalviar temps, que és el més important en aquesta vida, i t'estalvia el famós "prueba, error" que tanta frustació i mals de caps ens porta en el nostre creixement personal i professional.

A més les persones que volen créixer, inverteixen en elles i en les seves carreres i un mentor t'injecta tot allò que necessites per anar més ràpid i a més tens a una persona a qui li has de "rendir cuentas" semanalment, de manera que treballes d'una manera molt més efectiva i enfocada. D'aquesta manera tens els resultats garantits.


Explica'ns com vius l'experiència de la transformació de les teves dones...


És una sensació mágica. Sempre havia treballat en empreses, amb bons càrrecs i bons sous, però sempre tenia una insatisfacció per allò que feia.
Quan vaig decidir emprendre i vaig començar a tenir les meves primeres clientes i veia els resultats i el que em deien em produia una satisfacció que em feia saber que anava pel bon camí. Ja que una emprenadoria sempre té moments difícils que et fan dubtar si ho estàs fent bé.


Quan arriben, perdudes, amb inseguretats, amb dubtes de si ho estàn fent bé en les seves decisions, amb una comunicació poc persuasiva i una imatge que no és autèntica perquè és, en ocasions descuidada, en altres amb una màscara que està impedint el seu creixement i en d'altres molt neutre.

Totes elles sense un lideratge influent i persuasiu. Quan acaben, totes elles dones un tomb de 360 º en la seva vida, sabent que poden fer tot allò que es proposin. Aprenen a tenir i establir nous hàbits que les facin ser les dones líders que volen ser, tenen una imatge acord a la seva personalitat, amb una comunicació persuasiva i una mentalitat guanyadora, amb una actitud positiva i constructiva.

Tot està a la nostra ment?


El 80 % dels nostres resultats són fruit de la nostra ment. 

Si tu creus que no pots aconseguir alguna cosa estàs encartada. I al contrari també. La teva ment és la que posa els límits i les barreres. Si l'entrenes obtindràs tot allò que desitges.

La ciència de la ment és apassionant i és increible allà a on podem arribar si ens ho permetem. El primer pas és prendre RESPONSABILITAT i deixar de la queixa i el victimisme. I després cal accionar. "SIN ACCIÓN, NO HAY CAMBIOS Y NO HAY RESULTADOS".



Les xarxes socials ens han facilitat el mostrar-nos tal qual som i donar-nos a conèixer?

Les xarxes socials és una gran finestra per mostrar el que fem i poder arribar a la gent per tal de que vegin que és possible fer tot allò que volem aconseguir. No obstant, si no les sabem fer servir, també poden ser una font de frustració i de tristesa.

Com tot a la vida, hem de saber quines comptes seguim per empoderar-nosanar cap amunt.



Vivim en una crisi de parelles i d'autoestima generalitzades.... és perquè no ens estimem prou a nosaltres mateixes?


La crisis de parelles que s’està vivint és nomès un reflexe de la crisi que s’està vivint a nivell personal. El món en el que estem vivint ara demana fer un pas endavant i ser protagonista de la història, però per això cal atrevir-se i estar orgullosa de la persona que ets. I “estar orgullosa de si mateixa” no és una acció que ens han fomentat de petits.

Ens han inculcat a no mostrar-nos febles,o vulnerables i hem començat a ser persones que no som. I quan prens aquest camí arriba un moment en que es crea un conflicte perquè ja no vols seguir essent aquella persona en la que t’havies convertit i que no estimes i has de començar a conèixer qui ets i estimar aquella nova persona. I com que és algo desconegut, et fa trontollar tot. Pero el camí de l’autoconeixença per acabar essent la pròpia directora de la teva vida és formidable.


M'ha encantat un vídeo en el que parles de la "manera de caminar"... diu molt d'una persona?

El que dius i el que no dius parlen de tu. Els teus actes i el teu comportament parlen de tu, més que les paraules que dius. Amb el teu cos pots canviar l’energia i els resultats del que estàs obtenint. La manera de caminar comunica quin tipus de persona ets, si ets una verdadera líder o si per contra ets una víctima o una conformista del que “t’ha tocat viure”.

Canvia la teva forma de caminar i obtindràs una vida completament diferent.


Pàgina web: www.pamelanadal.com

 
INSTAGRAM@pamelanadalcoach
FACEBOOK: @pamelanadalcoach









divendres, 26 de juliol del 2019

Descobrim el talent de la diseñadora de moda Rosa Muñoz



Hola!

Es un honor para mí dar a conocer a una mujer con enorme carisma, la diseñadora de moda Rosa Muñoz






¿Qué es para ti la moda?

Una forma de vida, una forma de sentir y de ser.
Una forma de identificarte contigo misma, de sentirte bien, de marcar tu personalidad y de tu identidad.
Una manera de expresar tu creatividad, tu inspiración y tu ilusión.



En tu fin de carrera utilizaste la silicona... cúal fue la reacción del público?

Hay gente que lo vio con incredulidad, al principio, hubo gente que cuando presenté mis ideas para el proyecto, me dijeron que no sería capaz de hacer algo bueno con material de construcción, y eso te impulsa más para hacerlo más y mejor.
Y después de hacerlo expectación, mucho interés, curiosidad y entusiamo.
De hecho mi nota fue de sobresaliente en el proyecto de moda. 
Uno de los valores principales en moda es la originalidad y la espontaneidad.





Cuéntanos... cómo fue tu experiencia de salir a la televisión?

Muy emocionante, que te llamen por teléfono de varias televisiones, para preguntarte si quieres salir en sus programas, te llena de orgullo. Que se valore tu trabajo, tu talento, el esfuerzo de un año de desarrollo del proyecto, tu entrega a este mundo de la moda. ¡¡¡No tiene precio!!!

El vídeo .... 

https://drive.google.com/file/d/0B1hBf27z3vWrYXNhYng5cTY3aWRncHF3U21sZXBxbjBCVEg4/view?usp=drive_web


Tu proceso de creación...

Siempre viene cuando menos te lo esperas, así que suelo llevar una libreta pequeña, lápiz y goma. Hay veces que una buena idea puede salir cuando vas dando un paseo por el Ebro, o viendo alguna zona de mercadillos (los cuales me encantan) nunca sabes que te puedes encontrar, soy muy curiosa.
Dependen mucho de mi estado de ánimo.
Lo peor que llevo para mi proceso de creación es cuando son encargos bajo presión de tiempo y forma, y te cambian los detalles cada día.
Hoy suelo bloquearme más y me cuesta mucho sacar la creatividad.






Intuyo que te gusta romper con las normas establecidas...

Me encanta romper con todo, los patrones y la reglas establecidas me aburren muchísimo.
Siempre, intento modificar mis patrones, mis materiales, combinar tejidos completamente diferentes.
Poner apliques nuevos donde no se han puesto nunca, por eso llaman la atención tanto algunas de mis creaciones.
En alguno de mis desfiles salieron prendas de plástico de ducha,chapas de los contadores, vinilos y hologramas de coches, metacrilatos de decoración, etc...





¿Cómo es tu cliente?

Mujer o niña, moderna, divertida, atemporal, sin complejos... con ganas de vivir. Y que se identifica con mis creaciones porque son distintas del resto.
Es cómoda y elegante al mismo tiempo.









Un diseñador/a que admires...

Jean Paul Gaultier me encanta su espectáculo en la moda, su visión de la mujer, y su mejor aprendizaje siempre fue en las revistas y en los mercadillos (con eso me identifico mucho con él). Le dieron una oportunidad cuando estaba estudiando y la supo aprovechar al máximo.

Viendo tus cuadros... Salvador Dalí es para ti un referente?

Otro genio, me encanta su estilo, su manera de pensar y como plasma sus sueños en lienzos.
Aunque la frase que más me impactó de él "no importa que hablen mal o bien de ti, lo importante es que hablen", me encantan sus obras y me ha inspirado siempre en mis trabajos, ya sean de moda o arte.





                                             







Rosa Muñoz




     Salvador Dalí



A Rosa le gusta mi colgante "Burbujas" de mi perfil de Instagram: @patricia.pla




Su perfil de Instagram: @rossamdm
Su perfil de Facebook: Rosa Muñoz






divendres, 28 de juny del 2019



Hola amics!

El "Tastet" d'aquesta setmana parla per si sol...




" La rosa, quan veu la llum"

En breu coneixereu a l'artista!

dijous, 13 de juny del 2019