dilluns, 3 de juny del 2019

Descobrim el talent de la Michelle Barragán



Hola amics!

És un honor per a mi donar a conèixer a una dona que admiro, la Michelle Barragán.

Ella va venir de l'Ecuador i va aventurar-se a donar veu a les dones gironines amb el projecte de "Woman Talks",  i gràcies al seu carisme s'ha fet realitat. I amb molt d'èxit!
Enhorabona!! 





D'on va sorgir la idea de "Woman Talks"?

 

La idea de l'esdeveniment va sorgir de la meva pròpia necessitat de trobar espais per a compartir entre dones, aquelles coses en les quals ens podem trobar totes, sense necessitat que tinguis un perfil específic.
Considero també que a nivell social estem en un moment potent, on el feminisme va obrint-se pas i vull pensar que col.laboro d'alguna manera perquè aquest moviment tant positiu per a tots tingui el seu espai a Girona.



La terrassa on es farà l'esdeveniment d'aquest any...el proper divendres 7!


Com feu la tria de les dones en la organització de les ponències?
 
Aquest és un tema curiós, perquè en realitat no tenim un "mètode" específic. Em considero una persona molt intuïtiva i en aquest cas, em deixo portar molt per aquest camí.

El primer i més important per a nosaltres és triar el tema de la trobada. L'any passat va ser INSPIRACIÓ, el d'aquest any serà RESILIÈNCIA...
Depenent d'això, comencem a fixar-nos en dones que de preferència siguin locals o de zones pròximes que tinguin alguna cosa en comú amb el tema triat.

Una altre característica important és que tractem que els perfils de les WOMANTALKERS siguin diferents en edat, professió, experiència, etc.
Així podem arribar a més persones gràcies a la diversitat de les ponents.






El secret de la clau de l'èxit d'un projecte emprenador...
 
Ostres, no sé si jo tinc la resposta encertada per això... En tot cas, d'acord a la meva humil experiència, podria dir-te que els projectes que jo he dut a terme i que han tingut èxit, són aquells en els quals el meu cor estava involucrat. Pot llegir-se cursi, però és així.
Per descomptat que és important que hi hagi una visió estratègica, organització, un sondeig de mercat, etc. Però tota aquesta part tècnica, es quedaria buida i sense sentit si no fos un projecte amb ànima. Sóc molt passional, així que no puc estar involucrada en alguna cosa que no em mogui emocionalment.



El networking femení no té fronteres?
 
Jo diria que avui dia, cap mena de relació té fronteres. És el que ens ha donat la globalització. En el cas específic de les dones, crec que el fet de fer xarxes, ve de la memòria que tenim en els nostres gens.
Antigament les dones sempre estaven reunides, i feien les seves tasques en grup, des de rentar la roba, sembrar o parir els seus fills.
Jo sento que és simplement una forma de tornar a l'essència.
I aquí recalco que al meu parer, és molt cert això que "l'energia del grup et sosté".







Què tal viure a Girona? És una ciutat ideal perquè sorgeixin idees? 

Girona t'enamora, de forma literal. La seva infraestructura, el fet de tenir mar i muntanya tan aprop, la seva gent, la seva cultura.
Em sento molt a gust aquí, i crec que això influeix que la creativitat tingui cabuda en aquest moment de la meva vida.


Aquest any la temàtica és la Resiliència... explica'ns què és perquè la gent ho entengui...

La resiliència és la capacitat que té l'ésser humà de sobreposar-se a situacions adverses.
Tots, en una o diverses ocasions hem estat resilientes, o almenys hem tingut l'oportunitat de ser-ho.
M'agrada posar com a exemple al diamant, una pedra preciosa que es forma sota una gran pressió i suportant temperatures extremes... la resiliència vindria a ser una cosa així, aquesta capacitat de treure una versió millorada del nostre propi ser, després d'haver passat per una època difícil.
I per acabar haig de dir que les dones sabem molt d'això, de ser resilientes.

www.womantalks.es/inscripcions

Instagram: @womantalks_


Aquí teniu a la Michelle presentant l'esdeveniment!!


https://www.youtube.com/watch?v=3Yv9AEVxYwA&feature=youtu.be


Una de les meves joies que li agrada a la Michelle és...
El braçalet "Línies". Peça feta a mà i amb molta cura!






























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada