divendres, 13 de setembre del 2024

Descobreix el talent de la Mercè Pedraza

 


Hola amics!

Aquesta setmana dono a conèixer a una artista que s'ha fet a si mateixa, la Mercè Pedraza. 

Obrim la ment per escoltar una nova manera de veure i viure la vida.

@merce_creativa





Què és per a tu "la frase de poder"?


Som creadors de la nostra vida.


A tot allò al que posem atenció, dels milers de pensaments que tenim al dia, li donem PODER.

Poder de Crear.



Si el que estem creant no ens porta on volem anar... hem de canviar els nostres pensaments, sentiments i paraules.




Poden ésser creences molt antigues, de quan érem petits, o inclús que portem dels nostres transgeneracionals... Ens hem cregut el que ens han dit, que pot ser cert o no.


Això ha anat conformant la nostra vida. 


Després d'haver fet un procés molt intens de sanació en mi mateixa, estudiant i aplicant formacions com les de Psicoteràpia de UCDM amb la Marta Salvat i el Jorge Carrasco, de LNT (Sanació Quàntica) amb Philippe SCHWIDERSKI, Neurofitness amb la Catalina Hoffman, de Grafologia Racional amb Juanjo Vara... entre d'altres... i actualment aprenent i aplicant numerologia i Kabbalah amb el Mario Saban, estic en ple procés de transformació.


L'escriptura és el meu vehicle, el poder de les paraules, escrites, donen llum al que portem dins.


El nostre cervell està connectat amb l'escriptura, és un canal per extreure el que portem dins.


La FRASE DE PODER, és aquella que IMPACTARÀ al teu subconscient per a crear NOVES RUTES NEURONALS, per a TRANSFORMAR la teva VIDA.






Empoderar-te i re-nèixer.


Ens ajudes a descobrir-la, oi?


Amb la meva experiència t'acompanyo a trobar-la. Amb les eines que he après i he utilitzat en mi, les que veritablement funcionen.


I si la tenim, pot la vida donar-nos un gir?


Sí, totalment.


La vida pot canviar en un instant.


La FRASE de PODER, com diu el llibre de un dels meus autors preferits, el Dr. David R. Hawkins "El poder frente a la Fuerza" que parla de la Física Quàntica, el que volem es PODER poden fer allò que hem vingut a fer en aquesta vida, no FORÇANT, si no, EMPODERANT-NOS.


La frase la trobem en el moment idoni, parlant, obrint-nos a rebre-la, jo acompanyo en el procés amb una sessió de Grafoteràpia Quàntica.


Després la aplico a un quadre per a que la persona la pugui tenir present i vagi IMPACTANT el seu subconscient.


Vas passar d'escriure en Lettering a fer-ho en pintura... un canvi abismal?


Jo crec que aquest era el camí que havia de recórrer.


Passar d'aprendre (i ensenyar) a calmar la ment en lletres boniques, i ara tenir el coneixement per aplicar-les a les frases de poder, sobre pintura.


Un dels meus somnis ha estat el fer Exposicions d'Art, abans de començar a pintar i crear, ja des de l'adolescència... jo deia que "de gran" quan ja hagués fet el que tocava, volia pintar i crear lliurement.


Fas tallers de "Creativitat" a les escoles... suposo que els nens queden encantats...


Sí, la veritat és que els nens són molt creatius, i jo els acompanyo a que no perdin mai aquesta essència, i a potenciar-la en els que la vulguin desenvolupar encara més.




Els deixo que experimentin, s'equivoquin (tot és perfecte) i connectin amb les seves emocions i aprenguin a gestionar-les a través de l'art i sobretot el que treballem més és: L'AUTOESTIMA i deixar de banda tanta tecnologia i connectar amb el present, adonar-nos que SOM ELS CREADORS de la nostra vida, els responsables.



Ets una enamorada de la metafísica...


Sí, totalment,


Metafísica és... Més enllà de la física.


De petita sempre em preguntava coses a les no trobava explicació.


El perquè de tot!!


De l'espai, dels planetes, del perquè les coses eren com eren i no es podien canviar... seguir les normes, tots iguals...


Jo era la ovella negra. Ningú m'entenia. No tenia gaires amics, em feia tot molta vergonya i la por a equivocar-me! A ser diferent!


Això va fer que, cada cop estigués més tancada en el meu món. No parlava quasi amb ningú. Si em preguntaven em posava vermella, em tremolava la veu, i tenia molta por... i vaig començar a escriure i pintar, a posar els meus pensaments en paper i avocar les emocions en la pintura.


Vaig estar molts anys seguint les normes, complint el que es suposava que s'havia de fer i ens havien venut a les pel.lícules.... però allò no tenia sentit... no entenia que la vida fos només allò...


El 2018, tot va començar a canviar, em va fer tot tant de mal que... Era  o mai! Amb 47 anys, divorciada, de lloguer amb 2 nens petits, una feina en una copisteria i sense recursos... Vaig emprendre la Tecla Gràfica.


Llegir, fer cursos sense parar, posar-me al dia de tants anys i aprendre a FER-ME RESPONSABLE de la meva vida.


Deixar de fumar, de sortir i beure els caps de setmana, de queixar-me de tot, de vomitar (4 anys amb trastorns d'alimentació) i aplicar la METAFÍSICA, adonar-me que jo era la CREADORA de tot.


Vaig conectar amb la meva Creativitat i a partir d'aquí... tot va començar a ENCAIXAR. El meu procés de sanació (que encara continua) a donar lloc a que sorgís el meu PROPÒSIT de vida.


Ajudo a les persones a alliberar-se de l'esclavitud mental i a connectar amb el seu PODER CREATIU.


Futurs projectes que tinguis entre mans...


Els projectes que tinc per ara, van lligats al meu propòsit.


Quan t'entregues a l'Univers per ser una eina a la seva disposició, els projectes van apareixent.


He obert agenda per a Sessions individuals, de Sanació Quàntica a partir de la Grafoteràpia i la trobada de la Frase de Poder. Són sessions creatives, per treballar el perdó, el agraïment, la escriptura automàtica... segons vegi les necessitats de la persona, i entrego LA FRASE DE PODER en un quadre, que envio al seu domicili per a treballar el subsconcient.


També segueixo amb els Tallers de Connexió per a adults i nens, a Sitges, Barcelona, Madrid i València, i on es creïn grups.


I la novetat, que estic SUPER CONTENTA, per fi faré el RETIR de Sanació Quàntica a l'Illa de Palma, el mes de novembre, de 4 dies amb places limitades, en uns espais meravellosos, amb l'energia del Volcà, on pintarem i connectarem amb l'Univers per a retrobar la nostra essència i pintar la nostre FRASE DE PODER... entre altres activitats SUPER PODEROSES i molt creatives.


Properament aniré anunciant dates.


També estic creant un nou curs online de Sanació Quàntica amb Grafoteràpia.


Estic oberta a l'Univers que és el que m'està guiant.













































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada