dilluns, 20 de gener del 2014

Conversa amb la dissenyadora de moda, Mireia Vidal




Hola amics/es!

Torno a penjar l'entrevista de la Mireia Vidal, ja que la Irina i la Berta els hi va encantar i es van sentir reflectides.
Jo crec que tenen el mateix esperit i joventut!


Tal com us vaig prometre, avui tenim a Miriam Vidal, dissenyadora de moda, que amb només setze anys s'ha donat a conèixer.

















Quan neix la teva passió pel disseny de moda?

Em ve des de ben petita, que ja vestia les meves nines, però no va ser fins als 12 anys que li vaig demanar a la meva mare que m'apuntés a una acedèmia de costura.


A quina edat crees els teus primers dissenys?

Als 14 anys. Vaig començar fent davantals, que els venia amb la meva mare a les fires, fets per mi. Més tard, vaig passar al patronatge i a crear peces de roba per portar.



Suposo que ja anaves a alguna acadèmia a cosir...

Sí, he anat a dues acadèmies d'aquí a Girona, a l'estiu passat a una universitat de Barcelona, a fer un intensiu de disseny de moda.



Creus en l'atzar? T'ho pregunto perquè vas anar al teatre i vas coincidir en seure al costat de l'alcalde...

Crec en el destí, a casa meva sempre m'han dit que qui vol, pot. Jo ja feia temps que pensava en fer un desfile de moda, i sempre el volia fer al teatre municipal, però no hagués pensat mai que el meu somni es compliria.


Quina proposta emprenadora li vas proposar?

Doncs la de fer una desfilada de moda juvenil i benèfica. Al final destinarem 3000 euros de benefici integres a la FAPAC.
La veritat és que l'alcalde es portà molt bé amb mi, i l'idea tambè li agradà, ja que aposta per la gent jove i emprenadora com jo.




















Com va ser la resposta del públic?

Va ser fantàstica! El públic aplaudia a cada vestit que sortia a la passarel.la, jo mai havia vist una cosa similar. Al final, tot el teatre s'aixecà de peus aplaudint... Va ser una passada!

                                                                     






















  





            
















Quina va ser la inspiració per a la Col.lecció?

Va ser la moda pin-up dels anys 50-60, un estil que aquest estiu es portarà molt, però sempre adaptant-lo a les modes actuals.



La joventut pot ser un impediment o un avantatge per donar-se a conèixer?

Per mi ha estat un avantatge, ja que amb 16 anys, he pogut ser la primera en fer una cosa així a Girona.


Sortir als Mitjans com la televisió no talla una mica? Molta gent t'està veient.... (Va sortir al programa “Els Matins” de TV3)

Home, les primeres vegades talla una mica, però és com tot, és qüestió de pràctica!


T'has posat en contacte amb algun dissenyador reconegut?

Sí, marques com Custo, Munich, Desigual, Marc Jacobs s'han interessat en veure els meus primers dissenys, i m'han felicitat.





Tenir una marca registrada és imprescindible en el món de la moda?

Sí, jo ja estic registrant la meva pròpia marca: Mireia Vidal.


Digue'm, una dona que t'inspiri per la seva pròpia elegància...

Marilyn Monroe, sens dubte.

Creus que tenir el teu propi blog facilita que la gent et reconegui?

No té perquè, però tot ajuda! Més que res, és per tenir un ventall més ampli de públic al que dirigir-te.


Quins projectes tens a curt-llarg plaç?

Acabar la segona col.lecció, que ja tinc entre mans, vendre tota la meva primera col.lecció a FASHION.CAT (Carrer Bellasteries, Girona), dues desfilades al mes d'abril, i si tot va bé, començar els meus estudis com a dissenyadora a Bèlgica.






Ja ho veieu, una noia amb gran carisme, que sap el que vol i amb aquesta autoconfiança pot arribar on vulgui.
S'ha posat en contacte amb dissenyadors  de primera línia, amb l'alcalde...

M'encanta aquest atreviment!

Tots ho hauríem de fer!

De moment no té pàgina web. En breu la tindrà. Segur que rebrà moltíssimes visites!




Si voleu veure les seves peces les trobareu a la botiga Fashion.cat de Girona, al Carrer Ballesteries.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada