divendres, 16 d’agost del 2013

Conversa amb una dona creadora de bolsos !


Hola a tots!

Avui entrevistarem una dona que no ha volgut donar les seves dades personals, però veurem el més important: les seves creacions.
Exposava com jo a la fira que us he parlat anteriorment (la de Le Papier).
Segur que us encantaràn!






Quan vas començar a fer creacions tèxtils?

Vaig començar, fa més o menys 2 anys amb l'intenció de fer Patchwork. No tenia ni idea de com era una màquina de cosir.

Als dos mesos, allà on anava no m'agradava massa i tampoc aprenia massa el funcionament de la màquina i ho vaig deixar.
Amb el poc que havia aprés, vaig voler fer coses pel meu compte. Vaig veure a la tele com es podia fer una motxilla i m'ho vaig apuntar.

Vaig probar amb teles que tenia i el que era segur és que m'havia d'esforçar, les neurones havien de treballar molt i em va agradar.

I així incorporant noves idees fins a tenir un bon magatzem.
Només podia pensar que potser algun dia podria servir a algun dels meus fills, tal com estaven les coses.



Abans de cosir un bolso fas algún esboç amb la combinació de les teles?

No, sempre és un moment d'inspiració.


 Et bases amb col.leccions o cada peça és única?
 
Cada peça és diferent. Agafo la tela i ella em diu el que vol. Aquí comença l'esforç de concentració fins que està a punt de cosir i no sé què o com acabarà sent.

Per tant, totes les peces són diferents. Bosses normals amb nances (curtes, llargues, amb tela de bies, fetes per mi, etc...)
La gràcia en part està en les teles. Procuro que sigui cotó 100 %. Normalment és forrat, després les motxilles i quan va arribar l'hivern vaig sentir la necessitat de fer tipus de bolsos:
- Amb teles de decoració i de seda natural. I sempre amb fibres naturals.

Bosses de berenar per nens, motxilles per nens, cambiadors de rus i piqué (cotó 100%) i pitets. Això ho faig menys.







Segueixes la moda del moment?

De ben segur que d'alguna manera em pot influenciar, encara que només com a idea. Com t'he dit tinc molt poca experiència en tot. Mai havia cosit abans. M'esforço per atrevir-me una mica més i crec que sí, es nota la diferència des del principi.


Quina ha estat la reacció del públic? Han agradat?

 S'han vist a casa (amics i familia) i deien que els hi agradaven. S'han fet exposicions i ha anat molt bé. Només hem estat a dues fires. Sembla que agraden, tenen molt de color, teles bones i boniques.

 
 
 
Jo vaig descobrir les teves creacions a una fira artesanal. Creus que aquestes fires serveixen per donar-se a conèixer?

Segur que sí. El que passa és que et demanen molts requisits i això és el que frena. Penso que en moments com els actuals, haurien de donar més facilitats per a les fires d'artesania de casa.
 
------------------------------------------------------------------------------
 
 Aquí teniu el seu blog...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada