divendres, 3 de maig del 2013

Entrevista amb Noelia Andrés Lobo


                               
     Nº4
                    (Maig de 2013)


Hola a tots. Avui us presento a una fotògrafa, que quan vaig veure les seves fotos me'n vaig enamorar d'elles. Tenen molta personalitat.
Ella es diu Noelia Andrés Lobo. És molt jove i per l'edat que té (20 anys) té molt de camí per còrrer. Arribarà lluny!



Quan de temps fa que t'apassiona la fotografia?

La fotografia sempre m'ha cridat molt l'atenció, però crec que he aprofundit més amb ella des de fa tres anys.


I que tires fotos de manera espontànea?

Sempre que puc ho faig, m'agrada la naturalitat i el misteri que s'amaga a una fotografia robada, tot i que normalment tinc més o menys en ment allò que vull plasmar.


Busques emocionar a l'espectador?


M'agradaria despertar alguna emoció, però no sé si ho aconsegueixo!


T'interessaria aplicar les fotos al món de la moda?

La veritat és que sí, m'agrada la moda i la fotografia així que si les pugués unir d'alguna manera estaria bé!




El cinema t'ha influït?


Crec que en certa manera sí, tinc algunes pel.lícules al cap les quals la seva fotografia em fascina i les tinc com a un bon referent.


Com veus el món de la moda? Un s'ha de reinventar?

Actualment veig aquest món amb una gran diversitat, ja que pots fotografiar de moltes maneres i en molts formats i aquesta "llibertat" i varietat m'agrada. També el veig molt gros i complicat, però crec que és important anar treballant i no deixar mai de fer-ho.
Penso que faci el que faci un s'acaba reinventant a mesura que va coneixent-se a ell mateix i em sembla molt important aquest procés





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada